...seandainya ibubapamu marah padamu kerana kesilapan yang dilakukan olehmu, maka marahnya ibubapamu adalah bagaikan baja bagi tanam tanaman....

Sunday, February 12, 2012

ERTI Valentine's Day



Valentine’s Day ialah PETAKA. Mengapa?

Sabda Rasulullah saw yang bermaksud: “Masa akan menjadi dekat (pendek), ilmu akan diangkat, fitnah akan lahir, dicampak akan sifat bakhil dan berlaku dengan banyaknya ‘harju’ (pembunuh).”

Bukti sahih HARJU kesan PETAKA Valentine’s Day ialah manusia yang meraikannya akan jadi seperti binatang jantan dan betina liar di musim mengawan. Mereka melempian nafsu syahwat seperti babi jantan biang mendatangi babi betina biang. Perempuan bertukar kelakuan menjadi babi betina biang dan lelaki pula bertukar perangai menjadi babi jantan biang. Valentine’s Day menjadi saksi manusia yang meraikannya bertukar kelakuan seperti BABI MENGAWAN. Bukti sahih kenyataan ini?

PASTI DAN JELAS sembilan bulan selepas hari Valentine sebahagian besar bilangan remaja perempuan seluruh dunia yang meraikan malam Valentine akan melahirkan anak yang tak tahu NISAB KETURUNAN. Sebahagian anak hasil produk Valentine’s Day ini dibuang, dicampak dan dibunuh!

Valentine’s Day juga menyumbang kemusnahan tamadun manusia di bumi. Hari Valentine’s MENJADIKAN MANUSIA YANG MENYAMBUT DAN MERAIKANNYA JATUH TARAF LEBIH HINA DARI BINATANG! Manusia yang ada akal fikiran hilang sifat malu sebagai manusia bertamadun (tidak berakhlak) jadi binatang dan bergaul antara lelaki dan perempuan seperti binatang jantan dan betina, malah lebih teruk dari binatang!

Malangnya manausia bijak pandai dan cendikiawan hanya pandai berkokok seperti ayam jantan, sedang ekornya bergelumang tahi….. begitulah…..

===========================================================================
NOTA:
Valentine's Day ini sahih menjadi kemurkaan Allah swt.
Sesungguhnya sesiapa yang mencebur diri dalam kemurkaan Allah swt hanya membinasakan diri sendiri.
Berjuta manusia yang meraikan Valentine's Day telah membinasakan diri mereka sendiri dan menanggung sengsara semasa hidup di dunia, bertambah-tambah sengsara dilayur dan dipanggang api neraka di akhirat kelak
Hanya manusia yang ria' dan takabur sahaja yang berani meraikan Valentine's Day. Ya, memang Valentine's Day itu PETAKA!


[]

No comments: